Thursday 28 June 2012

:: C.I.N.T.A.S.E.J.A.T.I.K.U ::



mencari sstu yg hilang ,amat sukar utk memnemuinya..
mencari sstu yg kita pasti blm tntu kita pasti yg ianya milik kita ..
puas kita mencari dan mencarii ..
tp hampa...
perlukahhh aku mengejar sstu yg belum pasti utk ku??
sstu yg blum aku pasti ia mengembirakan atau menghampakannn aku ..
keserabutan minda,hati, tatkala memikirkan semua ini ..
tnpa aku sedari,
dgnya aku xperlu berteka teki..
dan aku akan tahu jawapan yg amat mengembirakn kalbu ku ..
bertahunn,bermusimm
mencari cinta sejatiii ..
dan tidak kah aku sedari cinta sejati ku hanya padanya???
betapa bodohnya insan seperti aku??
mengejar,mencari sseorang utk cinta sejati ku???
bagaimana harus aku ada cinta sejati??
jikalau Dgnya pun aku xpernah jatuh cinta???
betapa daifnya aku sbagai hamba mu ya ALLAH ..
kini baru ku sedari ..
cinta sejati xakan pernah wujud..
jika diri sendiri xpernah jatuh cinta dgn PENCIPTA nya ..


terima kasih ya ALLAH ..


sujudku utkmu..utk mencari keredhaan dari mu..
sujudku utk membersihkan khilafku ..
sujudku membuka ruang hati utk mengenal cinta sejati ..

-- hasil perahan otak cik owner --

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home