Friday 20 April 2012

manager mahlol ku

stress gilew !!
aku bengang ngan manager tempat aku keja ..
huh!!!
ske aty dia nk maki2 + mara2 ..
mcm lah staf2 dyew ni xda perasaan ...
aku sumpah jadi kek baru thu!!
da lah aku ngah kebulur kek pisang ^^ .. ( sempat berangan time si mahlol tu meroyan)
nsb baik lah .. time kecik2 dulu aku xbelajar sihir hehehehe (mcm harry potter ngee )
mmg manager aku kenyang ngan sumpah seranah staf2 dye .. huhuhu termasuk aku ^^
  apa nk buat tgh hot!! sooo semua ayat kuar ..
kan baik if manager mahlol sya tuwh .. bce statement aku ni..
biar dyew thu .. yg staf2 dyew memyampah tgo muka toya + xencem dia tuwh ..
bak kata kwn sya (onsod kepio miagal tasu + kara) << in bhasa dusun hihihi bhasa melayu pulak busuk mcm anjing + monyet !!! ..
 mmg kesian manager toya ni kena sumpah2 ..
seb baiklah staf2 dyew ni cepat cool ~~ klu x .. hmmm merasa lah si toya tu kena lempar ngan kidneydish!!! padan lah .. biar muka xencem tu jadi lagi ++ xencem !!!
kemarahan + kebengangan sya smpai ke 100% ..


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home