Monday 21 May 2012

::: kepenatan outing :::

wah!!! aku terlalu penat !!!
smpaikan di tempat kerja aku ketiduran HAHAHAHAHAHAHA!!! ...
Terbaik lah :P ... hihihiihojhoho anak sapa lah :P ....
otak gua lagi jadi sengal bila chat dgn dak mieya :) .. nama penuh xtw hiihii
dgn baik hati nya dia ckp aku ni xmcm 22 OMG :) ~~~
kembang kecup sebentar :) .. anyway tenkiu cik mieya maisarah muaaaxxxx3x :)..
--- mai sini cek bnjew kfc!!! ~~~

xtw nk updatew apew ..
just nk gtw kt cik mieya yg awk sgt2 cumil :)
-> jgn kantoi lagi yew :P ..

7 Comments:

At 21 May 2012 at 07:12 , Blogger Ct Mai said...

hahahah .. alamak ! ada name saya lah .. awesome <3 memang betul yang saya cakap tu . nak nak nak !! kfc ! bile bile ? saya free je sayang ,

 
At 21 May 2012 at 07:15 , Blogger Ct Mai said...

hahah . name penuh saya ''siti maisarah binti mazlan '' nak name atuk sekali ke ? heheh . welcome miss double

 
At 22 May 2012 at 00:47 , Blogger Unknown said...

HAHAHAHAHAHA :p ~~ Bila sya ada jet sya slalu dtg kt SETAPAK !!! bnjew awk mkn KFC!! yew :) ..
siti maisarah mazlan :) ...
Nama awk tertulis kt sini minta mahap yew dear :P
~senyum selalu tw ~~
p/s:jgn senyum kambing sudah ya :)

 
At 22 May 2012 at 03:40 , Blogger Ct Mai said...

hahahahh .. senyum kambing tu bukan saya .. tapi tu naa , tanak wagu saya .. kalau awak ada d setapak , txt lah saya . boleh ajk awak belanja kfc ! bagi lah num awak .. :)

 
At 22 May 2012 at 04:20 , Blogger Unknown said...

sya sdh bg num sia kan :P .. awk mzkol sya lah :P .. bru sya dpt txt awk kay!!!

 
At 23 May 2012 at 04:53 , Blogger Ct Mai said...

oke2 .. tapi 6/6 awak ada mane ?? mau ajak kuar .. :D

 
At 23 May 2012 at 05:43 , Blogger Unknown said...

sya ada kt sini jewk :P

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home